با وجود 90 دقیقه فحاشی به علی کریمی / گزارشگر ترک: شهرداری واقعاً هواداران مودب و فهیمی دارد!!

کانون هواداران ارتش سرخ

ورزشی

 

* حضور کم تعداد تماشاگران در دیدار حساس تیم‌های شهرداری تبریز و پرسپولیس یک مسئله قابل توجه بود. برای این بازی 7433 تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند که حدود 500 نفر آنها طرفدار پرسپولیس بودند.

 

* در ابتدای بازی تماشاگران به تشویق علی دایی پرداخته و علیه علی کریمی، کاپیتان پرسپولیس شعار دادند که در بین دو نیمه این فحاشی‌ها علیه کریمی افزایش یافت اما این بازیکن واکنشی به این مسائل از خود نشان نداد.

 

* مصطفی دنیزلی که از اشتباهات خط دفاع پرسپولیس خصوصا در نیمه نخست بسیار عصبی بود، ناراحتی خود را با فریادهای بلند سر بازیکنان نشان می‌داد.

 

* در بین دو نیمه مشکل برخی از تماشاگران که بلیت الکترونیکی داشتند برطرف شد و آنها توانستند وارد ورزشگاه شوند.

 

* میثاق معمارزاده در نیمه نخست با پیراهن فسفری و در نیمه دوم با تعویض لباس خود با پیراهن خاکستری رنگ به بازی ادامه داد.

 

* مهدی مهدوی‌کیا در ابتدای نیمه دوم به جای حسین بادامکی وارد زمین شد که علی کریمی در اقدامی ارزشمند بازوبند کاپیتانی را بر بازوی این بازیکن بست. البته کیا که بارها اعلام کرده علاقه‌ای به بستن بازوبند کاپیتالنی این تیم ندارد، با توجه به اصرار کریمی، بازوبند را بربازو بست.

 

* گزارشگر تبریزی این بازی، اشتباهات بسیاری در جریان این بازی داشت. وی در زمان به ثمر رسیدن گل نخست پرسپولیس اعلام کرد که توپ به تیر دروازه برخورد کرده است!

 

* وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) بسیار نامساعد بود، موضوعی که در عملکرد دو تیم خصوصا بازیکنان پرسپولیس تاثیرمنفی گذاشته بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 26 دی 1390برچسب:,ساعت 17:55 توسط علی باقری| |